Al Pati, el I Cicle musical de la Biblioteca tindrà continuitat

El I Cicle musical de la Biblioteca, Al Pati, ha finalitzat amb 240 espectadors. Durant tres capvespres de juliol s’ha pogut gaudir de la música en directe i la cultura, a l’aire lliure i en un entorn privilegiat.

Dimecres, el teatre i el jazz es donaven la mà amb el projecte liderat pel tonenc Adrià Plana. Presentava Tot és blanc, amb l’actor Galdric Plana interpretant a Sir. Ernest Shackleton i Gabriel Amargant al saxo i clarinet. En una hora de concert va demostrar perquè està considerat una de les joves promeses de l’escena jazzística catalana. El dijous, el manlleuenc Guillem Roma ens endinsava en el seu darrer treball, Nòmades, acompanyat de Guillem Plana a la guitarra elèctrica, banjo i veus i Marta Roma al violoncel i veu, un viatge musical carregat d’optimisme i somriures. El divendres posava el punt i final a aquesta primera edició el músic showman Quim Vila, que a través dels seus speechs irònics sobre el procés independentista català, va aconseguir fer de la seva actuació una sessió de risoteràpia per a molts dels assistents.

Us deixem amb les imatges de Al Pati, I Cicle musical a la Biblioteca, i us convidem a participar en la nova edició que tindrà lloc el proper juliol del 2016.

Imatges del concert d’Adrià Plana, Tot és blanc.
Imatges del concert de Guillem Roma, presentant el seu disc Nòmades.
Imatges del concert de Quim Vila.