Actes del Dia Mundial de la Salut Mental a Osona

El passat 4 d’octubre es van iniciar a Osona els actes del Dia Mundial de la Salut Mental. Les biblioteques de la comarca i la de Tona participen activament amb la trobada dels Clubs de lectura dedicada a La campana de vidre de Sylvia Plath, que tindrà lloc el 30 d’octubre a les 19h a Roda de Ter i comptarà amb l’historiador Pasqual Bernat i la Infermera de Salut Mental Osona, Judith Pons, i amb l’hora del conte Treure’s contes del barret, de Dídac Micaló, adreçada a nens a partir de 6 anys i que es realitzarà el dijous 23 d’octubre, a les 18.00h a la Biblioteca Caterina Figueres de Tona.

Més enllà dels actes organitzats per les biblioteques, podeu consultar la programació, on hi té cabuda l’exposició-instal·lació «Estables? Inestables?«, el fòrum de debats sobre Salut mental i trastorn mental des de la perspectiva evolucionista a càrrec dels psiquiatre i psicoterapeuta Joseba Achotegui o la projecció del film Oh boy del director alemany Jan Ole Gerster, programada pel Cine Club Vic.