A partir del dilluns 18 de maig podreu retornar els documents a la bústia de la Biblioteca

Tot i que la Biblioteca estarà tancada al públic, us comuniquem que a partir de dilluns 18 de maig podreu retornar tot aquell material que tingueu a casa, a la bústia de la Biblioteca. Els documents que retorneu procedirem a emmagatzemar-los per tal de deixar-los en quarantena. Passat el temps estipulat tornaran a la circulació de préstec.

Us agrairem que en la mesura del possible aneu retornant tots aquells documents que heu tingut en préstec durant el confinament, per tal d’agilitzar aquest procés de quarantena.

Us anirem comunicant en tot moment els canvis que es vagin produint. Ara iniciem la planificació de la reobertura, la preparació de les instal·lacions i adaptació dels serveis, seguint els protocols establerts per les autoritats sanitàries, l’Ajuntament de Tona, la Diputació de Barcelona i seguint les recomanacions del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Esperem veure-us ben aviat.