90 segons per prémer el rec i guanyar. Segona edició del Concurs booktrailers per a joves

Si tens entre 14 i 18 anys, no et perdis l’oportunitat de participar en la 2a edició del concurs de booktrailers, organitzat pel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura amb la col·laboració de l’empresa Bookmovies i amb el suport de del Gremi de Llibreters de Catalunya.

Un booktrailer és un petit vídeo publicitari que presenta un llibre de manera que capti l’interès de lector, amb l’ús de qualsevol tècnica audiovisual, des d’actors i rodatge fins a videoanimacions. En 90 segons has de mostrar l’atmòsfera d’un llibre, sense descobrir la trama completa ni el desenllaç.
Tens temps per a presentar-te fins el 12 de novembre de 2014.

Podran participar equips d’un mínim de dos persones i un màxim de quatre. Es premiaran 4 categories:  el millor booktrailer, el millor guió, el més creatiu i també el més votat pel públic. Els premis consistiran  en lectors d’e-books,  lots de llibres, motxiles Munich i entrades per a la Filmoteca de Catalunya . El lliurament dels premis es realitzarà en un acte públic a Barcelona, el dia 28 de novembre a la Filmoteca de Catalunya.