Agenda

concert al pati biblioteca tona guillem plana, anna colom, ferran palau

El Covid i la situació que s’estava vivint van fer cancel·lar la 6a edició de Al Pati, prevista a inicis de juliol. L’aposta de l’Ajuntament de Tona per recolzar la cultura, ens va permetre posposar-la.

Avui et diem, reserva’t les dates. El 7, 8 i 9 de setembre a les 20.30h arribarà la 6a edició de Al Pati, una nova cita musical vora els llibres, on es mantindran totes les mesures de seguretat.

El 7 de setembre comptarem amb el jazz i les músiques del món del tonenc, Guillem Plana, que presentarà el seu primer treball discogràfic, «Astrolabi» (Segell Microscopi, 2019). El 8 de setembre serà l’artista Anna Colom, qui omplirà amb flamenc el pati de la Biblioteca, amb «Cayana». El 9 de setembre conclourà la 6a edició el pop metafísic de Ferran Palau. Un concert en solitari que ens farà viatjar pel seu univers, a través de les cançons de «Kevin» (Hidden Track Records, 2019).

2 comentarios en “6a edició de Al Pati, cicle de concerts vora els llibres, amb Guillem Plana, Anna Colom i Ferran Palau

1. Bona tarda, Iu

Acabem de publicar la notícia al web. A partir de dimecres 26 d’agost, es poden venir a recollir les entrades directament a la Biblioteca.
      També hi ha l’opció d’omplir el formulari via web i us les guardarem. Les podreu passar a recollir en horari de la Biblioteca o el mateix dia del concert una mica abans, per tal de facilitar l’organització de l’esdeveniment.
      Els concerts són gratuïts però a causa de les circumstàncies actuals l’aforament serà limitat. Si t’interessa reservar alguna només ens ho has de dir a través dels canals que hem anunciat: http://www.bibliotecatona.cat/vine-a-recollir-lentrada-per-assistir-als-concerts-de-al-pati/