Vestim de lletres el paisatge, Poesia als parcs

Del 22 d’abril al 5 de novembre, la poesia arriba a la xarxa de parcs naturals de la Diputació de Barcelona amb el cicle Poesia als parcs. Lletres i paisatges

Les paraules, creadores de sentit, sobrevolaran espais naturals de Catalunya i de Sardenya, acompanyades de veu, en ocasions de música i de moviment corporal. Una oportunitat de gaudir del nostre paisatge i dels nostres poetes, de forma gratuïta.

Al Parc Natural del Montseny, reserva de la biosfera, es podrà gaudir a l’octubre d’un cap de setmana de creació poètica i de lectura de poemes.

Per a tots aquells que no podeu assistir però que ho voldríeu fer, podeu accedir al canal de youtube de Poesia als Parcs.

A banda de la programació del cicle, no us perdeu altres recitals poètics i musicals, com el que tindrà lloc del 12 al 28 de maig, al Parc del Castell de Montesquiu amb el Cicle de Música i Poesia, a la Cabanya del castell; del 18 de maig al 18 de juny a l’Espai Natural de les Guilleries-Savasona en ocasió del 50è aniversari de la Casa Museu Verdaguer, en la Festa Verdaguer 2017, o el divenders 16 de juny al Parc Natural de la Serra de Collserola.