Obertes les inscripcions per a un taller literari per a infants

“Per a qui creu que és necessari que la imaginació tingui el seu lloc en l’educació. Per a qui confia en la imaginació infantil. Per a qui coneix el poder de l’alliberament que pugui tenir la paraula”.

Gianni Rodari

Si tens o coneixes infants entre 9 i 11 anys interessats en el món literari fes córrer la veu. Ja es poden inscriure a un taller d’escriptura ideat i desenvolupat per Noèlia Martínez. Ens trobarem el 25 d’abril a les 17.30h a la Biblioteca. Afanya’t perquè només podran participar 12 persones.

La Noèlia ens aportarà recursos per començar a escriure les nostres primeres històries, que dotarem de sentit, amb un inici, nus i desenllaç. Ens asseurem amb un llapis i goma o bolígraf a les mans i un paper, per a jugar amb les paraules i la imaginació.

Aquest taller s’inspira en alguna de les tècniques bàsiques que l’escriptor i pedagog Gianni Rodari (1920-1980) va escriure al seu llibre Gramàtica de la fantasia (1973), que pots trobar a la Biblioteca. Hi haurà temps per a conèixer-nos, per a descobrir tècniques creatives, per a experimentar l’escriptura de forma individual i en grup, i per a lectura.