Novetat a la Biblioteca: Àguila negra, Premi Sant Jordi de novel·la 2014

Àguila Negra (Editorial Proa) de Joan Carreras és una de les novetats que pots trobar a la Biblioteca. La novel·la narra la història de la vida d’un home que en la vellesa i soledat recorda el seu passat i els deutes pendents que té amb les dues dones a les quals va intentar estimar.

Joan Carreras (Barcelona, 1962) té una llarga carrera literària que va començar el 1990 amb dos reculls de relats, Les oques van descalces (1990) i La bassa del gripau (1993). Des del 1998, quan va escriure La gran nevada, ha canviat el recull de relats per la novel·la, amb la publicació de quatre obres: Qui va matar floquet de neu (2003), L’home d’Origami (2009), Carretera secundària (2012) i Cafè de Barcelona (2013) abans d’escriure, el 2014, la novel·la que l’ha fet mereixedor del premi Sant Jordi.

Pàgina oficial de l’escriptor Joaquim Carreras
Notícia sobre Àguila negra al diari Ara