Silenci al fiord

Gemma Romeu

1 Juny, 18.30 h
Biblioteca – Espai Muriel Casals

L’anciana Gladis Terttuu es veu obligada a deixar de cuidar el seu esplendorós jardí quan l’Arla, una nena espantada, ferida i mig despullada, irromp per sorpresa a casa seva. No coneix d’on ve ni què li ha passat, només sent una necessitat irrefrenable de protegir-la com si fos la seva pròpia filla. Sense saber per què, la nena s’escapa poc després sense deixar rastre. A partir d’aquí, l’Arla lluitarà amb totes les seves forces per no caure a les urpes cruels i llefiscoses d’algú que la persegueix. Mentrestant, la Gladis haurà de recórrer a l’única persona que la pot ajudar, un policia jubilat que va ser el seu primer amor de joventut. Junts desenterraran secrets del passat i iniciaran una investigació que podria revelar la punta de l’iceberg d’una xarxa il·legal de segrestos de menors i que podria involucrar la misteriosa nena perduda. Dependrà del coratge d’elles dues que els seus camins es tornin a trobar, al cor d’una Noruega on els fiords poden ser tant un oasi de placidesa com el més horrorós dels inferns.

Gemma Romeu

Gemma Romeu Puntí (Tona, 1993) és filòloga catalana i titulada en un màster d’Humanitats. Des del 2019 treballa com a autònoma col·laborant amb editorials i empreses de serveis lingüístics en l’àmbit de la correcció, la redacció, la traducció i l’edició de textos, feines que compagina amb l’escriptura de relats i novel·les. Ha estat premiada en més d’una quinzena de concursos literaris de narrativa i poesia.

Contacta

Jaume Balmes, 51
08551 Tona
T. +34 93 887 13 95
b.tona.cf@diba.cat
www.bibliotecatona.cat

Visitans

Matí
Dimecres de 10 h a 13.30 h.
Dissabte de 10 h a 13.30 h.

Tardes
De dilluns a divendres de 15 h a 20 h.