AgendaNotícies

Si t’agrada el cinema i escriure, no deixis escapar aquest taller de crítica cinematogràfica sota el lema, l’empoderament femení, que portarà a terme el crític de cinema Miquel Echarri

La Biblioteca ha tingut la sort de ser acceptada en el projecte Escriure de cinema, una iniciativa de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona en col·laboració amb l’escola La Casa del Cine.

Suma’t a aquesta experiència i participa en un taller de crítica cinematogràfica, sota el lema l’Empoderament femení. Inscriu-te i reserva els dies: 16 i 23 de novembre, 1 i 14 de desembre de 17.30 h a 19.30 h. Si t’agrada el cinema i t’agrada escriure, i tens més de 16 anys, aquest taller és per a tu. Recorda que l’aforament és limitat.

El crític i periodista Miquel Echarri ens donarà pautes d’anàlisi fílmic, formació per a contextualitzar i interpretar les obres, i suport en el procés de redacció de les nostres crítiques cinematogràfiques.

Converteix-te en autor i creador de continguts. Les crítiques cinematogràfiques sorgides del curs seran publicades a través dels canals de comunicació de la XBM, del portal Biblioteca Virtual i al web de la Biblioteca de Tona.

Inscripcions.

Miquel Echarri

Llicenciat en Periodisme per la UAB. Director de la revista d’actualitat Primera Línia i coordinador d’edició de Port, revista de tendències i estils de vida. Professor d’anàlisi cinematogràfica i història del cinema a l’escola La Casa del Cine. Ha dirigit la revista d’actualitat cinematogràfica CineVisión i la de cinema en formats domèstics Home Cinema DVD. Des de 1995 publica articles de diverses temàtiques en mitjans de comunicació com El País, ICON, La Vanguardia, Avui, Fotogrames, 24K, World Music, Popular1, AB i Go BCN, entre altres.