Notícies

Fem un estiu lector per a les nostres filles, gràcies a Lecxit i les biblioteques

Fem un estiu lector! Suma’t a aquesta experiència divertida, emotiva i emocionant al voltant de la lectura. Us tenim preparats uns carnets de viatges lectors gràcies a Lecxit, on podreu registrar els llibres que llegiu durant l’estiu. Veniu a la Biblioteca a buscar llibres i quan el retorneu, us posarem un segell i la signatura a en un dels fulls que hauràs omplert. Podreu agafar més llibres i seguir amb noves aventures apassionants, d’un viatge amb 10 estacions. Aquest carnet el podràs portar a l’escola quan retorneu al setembre perquè la teva tutora/or reconegui el teu esforç.

LECXIT de la Fundació Jaume Bofill és un programa que pretén incrementar l’èxit educatiu dels infants a través de millorar la comprensió lectora. Lecxit ha preparat un kit lector, amb unes píndoles en format video que us poden ajudar a promoure la lectura amb les vostres filles i fills. I no us perdeu la guia, que forma part d’aquesta iniciativa, d’un referent com Jaume Centelles, amb 12 propostes que us ajudaran a promoure la lectura dels vostres infants a casa.

I si voleu alguna recomanació literària per a iniciar el vostre viatge, a banda de les que proposen a Lecxit, us deixem amb una segona guia de recomanacions literàries per a infants de 10 a 12 anys, elaborada per algunes de les sales infantils de les biblioteques d’Osona en col·laboració amb l’equip de la llibreria El petit tresor de Vic.