Vine a recollir la teva bossa de cultura, compartim llibres, pel·lícules i música, per a totes les edats

La Biblioteca es suma a la iniciativa d’altres centres culturals i ofereix un nou servei. Només cal que ens truquis (93 887 13 95) o ens enviïs un correu electrònic, ens diguis quin tipus de lectura, cinema, música t’agrada, i quina és la teva edat. Et prepararem una bossa de la Biblioteca on compartirem lectures i cultura amb vosaltres. Una acció que et permetrà venir a recollir material sense estar massa temps a la Biblioteca i alhora descobrir, potser, una obra que et canviarà la vida o la forma de veure-la.

A diferència d’altres biblioteques nosaltres oferim aquest servei a totes les edats: infants, joves i adults. Més enllà de la sorpresa, ens volem adaptar als teus gustos, i descobrir-te en la mesura del possible a alguna autora/autor. Una música sempre acompanyarà a la teva bossa.

Tenim a la vostra disposició una col·lecció de més de 15.000 volums.

El préstec serà d’un mes per a tot el seu contingut, independentment del format: llibre, dvd, cd. Convidada estàs a encarregar la teva bossa de cultura.