Per Sant Jordi us vam convidar a participar en un joc amb preguntes i curiositats sobre la Biblioteca, aquelles petites i grans històries que sovint s'amaguen darrere d'un edifici.

Ja tenim una guanyadora/or. Dels onze concursants que han seguit les instruccions correctament, posant el número de carnet de Biblioteca,  la guanyadora ha obtingut un 69% d'encerts i un total de 12054 punts. Ens posarem en contacte amb ella per correu electrònic per a facilitar-li el procediment a seguir, i que pugui recollir el llibre que vulgui a la llibreria del municipi que desitgi.

Gràcies a totes per participar.

Ja tenim guanyadora del concurs de Sant Jordi sobre els secrets que amaga l'edifici de la Biblioteca Ja tenim guanyadora del concurs de Sant Jordi sobre els secrets que amaga l'edifici de la Biblioteca Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 9:45 Rating: 5

1. Hola!
    Sóc la Natàlia, guanyadora del concurs de Sant Jordi. Estic molt contenta! La història de la família Figueras i de l'edifici de la vostra Biblioteca és apassionant. Moltes gràcies :)

ResponElimina