Contes per als més petits de la casa

Són moltíssimes les iniciatives que sorgeixen a les xarxes. Som partidaris també de l'avorriment, de tenir temps per a pensar-se, però nosaltres tampoc ens podem estar quiets.

A partir d'avui al nostre canal de youtube podreu veure contes per als més petits, explicats per la professora de l'escola vedruna, Elena Tomàs i per l'auxiliar de biblioteca, Imma Homs. Anirem informant de les noves incorporacions a través de les xarxes. Aquest és un espai obert a tothom que vulgui participar.

De moment ja pots veure el conte Gràcies per tantes coses boniques, de Cristina Portorrico (Q tal, 2004) i L'Amic del petit tiranosaure de Florence Seyvos, Anaïs Vaugelade (Corimbo, 2004).

Contes per als més petits de la casa Contes per als més petits de la casa Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 9:24 Rating: 5