El passat divendres la sala infantil de la Biblioteca es va transformar per acollir la gran festa dels més petits, el lliurament dels diplomes de Lletra Menuda. Un projecte a tres veus (Escola Bressol Pa amb Xocolata, CAP Tona i la Biblioteca) que vol apropar la lectura a la primera infància.

Abans de la graduació, els més petits van poder viure el conte tradicional, el Patufet, gràcies als professors de la EMTona, Mar Cañellas i Marcel·lí Druguet i la narració de Mar Cuxart. La història del Patufet va comptar amb música, cant, objectes, moviment i la participació de les famílies.

Una preciosa vetllada que resumim en imatges.

Si vols informació sobre el projecte de Lletra Menuda (destinat a infants de 0 a 3 anys), pots dirigir-te a la Biblioteca.

La graduació dels més petits de la Biblioteca en fotografies, el lliurament de diplomes de Lletra Menuda La graduació dels més petits de la Biblioteca en fotografies, el lliurament de diplomes de Lletra Menuda Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 17:04 Rating: 5