Els petits es fan grans, el lliurament dels diplomes de Lletra Menuda

El 29 de novembre a les 17.30 h petits i grans esteu convidats a assistir al lliurament dels diplomes de Lletra Menuda, que es realitzarà a la Biblioteca. Els infants que compleixen tres anys es graduen d'aquest projecte a tres veus (Escola Bressol Pa amb Xocolata, CAP Tona i Biblioteca) que s'esforça per a que les famílies comparteixin la lectura amb els seus fills, reforçant així la comunicació afectiva, l'estímul de la imaginació i el plaer de l'escolta.

L'acte de comiat als infants que al 2019 han fet els 3 anys comptarà per segona vegada, amb la implicació i col·laboració de l'Escola de Música de Tona. Els professors de la EMTona, Mar Cañellas i Marcel·lí Druguet, seran els artífexs d'aquesta festa. Un conte tradicional serà el fil conductor de la darrera activitat de Lletra Menuda del 2019, que s'acompanyarà de narració, cant, música en directe i per descomptat, de la participació de petits i grans.

L'acte, degut a la indisponibilitat d'espais al municipi en aquestes dates, tindrà lloc a la Biblioteca. És per això que durant el període que duri l'activitat, recomanem als estudiants i als usuaris habituals, que ho tinguin en compte. I a les famílies participants, paciència i col·laboració.

Els petits es fan grans, el lliurament dels diplomes de Lletra Menuda Els petits es fan grans, el lliurament dels diplomes de Lletra Menuda Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 19:41 Rating: 5