L'art de posar límits amb Sònia Kliass. Les conferències de Lletra Menuda

Posar límits és un dels aspectes més difícils en què ens trobem a l'hora d'educar els infants. Els més petits necessiten temps per anar construint eines socials i ens necessiten a nosaltres per guiar-los, orientar-los i acompanyar-los en aquest aprenentatge. Assolir un equilibri entre llibertat i límits és un procés complex que demana un esforç per part de l'adult. És per això que els integrants de Lletra Menuda (Escola Bressol Pa amb xocolata, CAP Tona i la Biblioteca) us convidem a la conferència que Sònia Kliass realitzarà el 22 d'octubre a les 17.30h, a l'escola bressol.

Un acte que ens portarà a parlar de conceptes com autoritat, obediència, i que intentarà donar resposta a preguntes com: Quins límits necessiten a cada etapa? Com podem trobar un equilibri entre la rigidesa i la permissivitat? Són incompatibles la llibertat i els límits? Són necessaris els castics? Donem un bon model als infants? Què passa quan els infants no responen a l’expectativa de l’adult? Com podem ajudar-los a gestionar millor les frustracions? Com podem posar els límits dins d’un marc de respecte?

Per qüestions d'aforament us demanem que ompliu el formulari d'inscripció, i que en cas de no poder assistir ens ho comuniqueu, per tal de no perjudicar a altres persones interessades.

L'art de posar límits amb Sònia Kliass. Les conferències de Lletra Menuda L'art de posar límits amb Sònia Kliass. Les conferències de Lletra Menuda Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 18:15 Rating: 5