Les bategades arriben a Tona

Enguany la primavera ens porta un projecte apassionant a la Biblioteca. El Debat a Bat, creat per Mon Mas i impulsat per la Gerència de Serveis de Biblioteques, és un projecte dirigit als joves en el qual es treballa amb àlbums il·lustrats vinculant filosofia, art i literatura.

En aquestes primeres sessions que durem a terme durant el mes d'Abril ens endinsarem en l'univers oníric i surrealista de l'artista australià Shaun Tan per generar debat entorn de com ens relacionem amb el món, com ens veiem projectats en aquest, i com l'art ens pot ajudar a entendre'l i a entendre'ns.

Et convidem a participar en la sessió en obert que realitzarem a la Biblioteca de Tona el dimecres 17 d'Abril a les 18.30 h. Si vols participar, inscriu-te aquí.

Les inscripcions són gratuïtes però les places limitades.
Les bategades arriben a Tona Les bategades arriben a Tona Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:00 Rating: 5