Poesia en femení, una exposició dedicada a poetesses de casa nostra

En un dia com avui, de record i reivindicació, de record de la lluita del moviment feminista, de l'inici d'un camí per la lluita a favor dels drets de les dones, de la igualtat i de la justícia; la Biblioteca dedica l'exposició del mes de març a donar veu a les "joves" poetesses.
Totes les autores seleccionades viuen a Catalunya i no sobrepassen els 45 anys. Algunes són molt joves, d'altres s'endinsen en la maduresa, però totes utilitzen les paraules cercant la bellesa, per a explicar-se i explicar-nos.

Trobareu a les poetesses Sònia Moll Gamboa, que visitarà la Biblioteca el proper 29 de març, Bel Olid, Eva Baltasar, Princesa Inca, Mireia Calafell, Sílvia Bel Fransi, Maria Cabrera, Laia Llobera, Anna Gual, Blanca Llum Vidal o Irene Solà. A cada una d'elles l'acompanya un poema i un dels seus llibres.

La poesia en femení t'espera.

Tal i com cantava Albert Pla al disc, Anem al llit, que trobaràs a la Biblioteca, interpretant una famosa cançó de Jaume Sisa, nosaltres parafrasegem: Benvinguts, passeu, passeu, endinseu-vos en la Poesia en femení, una selecció de llibres, poemes i poetesses de cassa nostra, si és que hi ha ... cases d'algú.
Poesia en femení, una exposició dedicada a poetesses de casa nostra Poesia en femení, una exposició dedicada a poetesses de casa nostra Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 12:56 Rating: 5