Les imatges de "Contes del món", un viatge a través dels àlbums il·lustrats.

El passat dimarts vam celebrar a la Biblioteca de Tona una nova edició de l'hora del conte. A través de bells àlbums il·lustrats vam emprendre un viatge pel món màgic de les narracions de diversos indrets del planeta.

Primer, vam volar fins al desert nord-americà, a la terra del poble Cherokee, per a escoltar-ne la llegenda de Els Dos llops, escrita i il·lustrada per Wilfred i editada per Akiara Books. En aquesta, el vell savi de la tribu reflexiona sobre el poder de les emocions que alimentem dintre nostre a través de la metàfora dels llops.

Després, vàrem aterrar a la vella Europa, per retre homenatge a Antoine de Saint-Exupéry i al seu "Petit Príncep" a través de la preciosa amistat que es descriu a l'àlbum il·lustrat La Guineu i l'aviador de Luca Tortolini i Anna Forlati (Editorial Joventut).

Finalment, amb Fill de dracs de Sébastien Perez i Justine Brax (Ed. Baula), orient ens va obrir les seves portes per a acompanyar a en Yomon en l'aventura de seguir els dictats del seu petit cor de drac.

Moltes gràcies per acompanyar-nos en aquest viatge literari. Aquí pots veure'n les imatges.
Les imatges de "Contes del món", un viatge a través dels àlbums il·lustrats. Les imatges de "Contes del món", un viatge a través dels àlbums il·lustrats. Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5