Contes del món, una hora del conte per viatjar als confins de la fantasia

El pròxim 26 de Març a les 17.30 h, la Biblioteca de Tona us convida a la nova edició de l'hora del conte que té per títol "Contes del món".

En aquesta narrarem tres històries originàries de diferents cultures que ens faran viatjar al llarg i ample dels continents d'Amèrica, d'Europa i d'Àsia. Tres narracions que pertanyen a cosmovisions diferenciades, a maneres diverses d'entendre el món però, alhora, gens alienes a la nostra.

Així doncs, et convidem a viatjar amb nosaltres a través de la paraula i de les evocadores il·lustracions dels àlbums que ens acompanyaran. Si vols embarcar, inscriu-te aquí. Les places són limitades.

Els contes narrats en aquesta sessió estan adreçats a infants de primària.
Contes del món, una hora del conte per viatjar als confins de la fantasia Contes del món, una hora del conte per viatjar als confins de la fantasia Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5