El divendres 29 de març a les 18.30 h la poetessa barcelonina, amb arrels menorquines i xilenes, Sònia Moll Gamboa estarà amb nosaltres per a parlar sobre el seu darrer llibre, Beneïda sigui la serp (Godall Edicions). Un recull de quaranta quatre articles escrits al setmanari digital La Directa, que s'estructura en tres apartats: Les dones ho van dir, Diumenges amb el pare, Un oceà dins nostre.

Els articles escrits des del cor amb honestedat, valentia, sensibilitat i molta poesia, repassen l’actualitat quotidiana des d’una mirada compromesa amb la lluita col·lectiva de les dones des d'una vessant personal, social i política. Temes com les cures a les persones, la història familiar, les moltes i variades violències masclistes, la lesbofòbia o la gordofòbia, la rigidesa de pensament, la fragilitat dels éssers humans...

Ja et pots inscriure per assistir a la conversa del divendres 29 de març a les 18.30h, i recollir a la Biblioteca el teu exemplar de Beneïda sigui la serp. També et convidem a que et capbussis en l'obra de Sònia Moll, a la prosa poètica amb tints autobiogràfics de Creixen malgrat tot les tulipes, o al poemari I Déu en algun lloc, versos de comiat, d'acceptació i de recerca, davant la pèrdua progressiva i lenta d'una mare, ambdòs disponibles a la Biblioteca.

Sobre Sònia Moll Gamboa

Sònia Moll Gamboa (Barcelona, 1974) és llicenciada en Filologia Catalana. Ha treballat de correctora i editora per a diverses editorials, així com de lingüista en la Direcció General de Política Lingüística i en el servei de consultes lingüístiques Optimot. Actualment és professora de català per a adults. Alguns dels seus poemes han estat traduïts al francès. Amb Non si male nunc (Viena Edicions, 2008), el seu primer llibre de poemes, va rebre el V Premi de Poesia de Sant Celoni. En 2012 va publicar Creixen malgrat tot els tulipes (Premi de Narrativa 25 d’Abril de Benissa, Viena Edicions, 2013). I Déu en algun lloc (Cafè Central / Eumo, 2014) és el seu últim poemari. També és autora del bloc «La vida té vida pròpia». Juntament amb la pianista Clara Peya ha creat el recital Carta blanca, que des de 2013 circula per diferents escenaris. Des de gener de 2015 imparteix tallers d'escriptura creativa a l'Ateneu Harmonia.

La vida té vida pròpia. Bloc de Sònia Moll.
La Directa. Articles de Sònia Molla.
Vine a sentir a la poetessa Sònia Moll en una trobada literària sobre el llibre Beneida sigui la serp Vine a sentir a la poetessa Sònia Moll en una trobada literària sobre el llibre Beneida sigui la serp Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 10:30 Rating: 5