Projecte Auryn, un espai de llibres a Instagram

La Biblioteca de Tona comença a desplegar el Projecte Auryn, un espai virtual a la plataforma d’Instagram, que pretén erigir-se com un lloc de referència per a lectors adolescents. A través de l’acostament als joves, als seus gustos i interessos culturals, volem estimular en ells el plaer de la lectura tot intercanviant coneixements i opinions sobre llibres. Amb el temps, la nostra il·lusió és que tot plegat conflueixi cap a una comunitat lectora estable que pugui assessorar regularment a la Biblioteca en les seves adquisicions. Aquest projecte també desplegarà diverses accions de dinamització en Centres Educatius del poble com ara presentacions de llibres, tertúlies literàries o el “Debat a Bat, llegir i llegir-se” impulsat per la Xarxa de Biblioteques Municipals.

Projecte Auryn vol acompanyar als joves (i a tothom que ho vulgui) en el seu recorregut lector per poder créixer al seu costat.
Projecte Auryn, un espai de llibres a Instagram Projecte Auryn, un espai de llibres a Instagram  Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 12:55 Rating: 5