Aquesta notícia va acompanyada de música. Us convidem a escoltar algunes de les obres incloses en el darrer acte de celebració dels 25 anys de la Biblioteca i a veure les fotografies que intenten resumir unes trobades que ens van parlar sobre música i vida.

Per als que no vau poder assistir, us direm que escoltar a la graduada en Humanitats, Musicologia i directora coral Maika Casalí va ser un plaer.

Amb l'òpera i les històries literàries que les van inspirar, vam transitar per l'amor i la mort. Amb Carmen - Georges Bizet, Madama Butterfly - Giacomo Puccini, La Traviata - Giuseppe Verdi i Turandot - Giacomo Puccini hem sentit les passions humanes, l'amor passional, sensual, maternal.

Avançant pels segles de la nostra història se'ns ha revelat la funció política i social de la música. La combinació d'unes notes esdevenen un factor de cohesió social de primer ordre i d'ordenació del nostre món. La música apareix en la primera infància, parlant-nos de la natura, dels astres, en les primeres incursions a l'adolescència. Amb música ballàvem, treballàvem i ho fem. Amb música celebràvem aniversaris, protestàvem, canaltizàvem les nostres emocions, i avui ho continuem realitzant. La música està present, siguem més o menys conscients, en moments importants de la nostra vida, ens evoca el fet viscut i sentit, ens acompanya des de la infància a la vellesa, des de l'inici al final del nostre viatge.

Esperem tornar a comptar en la nostra programació amb activitats com aquesta, desitjant que et sumis.

Música i literatura / Escolta i mira les obres musicals
La Música i la vida / Escolta, dues de les obres escollides

Escolta les obres musicals que van formar part de les conferències "La Música i la vida", de Maika Casalí Escolta les obres musicals que van formar part de les conferències "La Música i la vida", de Maika Casalí Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 19:24 Rating: 5