Arriba l'hora del conte, inscriu-te si vols participar

El proper 9 de novembre a les 17.30h, arriba a la Biblioteca una maleta plena de contes. Esteu convidats a acompanyar-nos a obrir-la. Que sortirà d’aquest equipatge? Quines històries ens haurà deixat la Rateta? Princeses, artistes, gomes màgiques, potser cocodrils morts de gana, caputxetes perdudes...

Vine a gaudir una estoneta amb nosaltres, en un espai acollidor i amb escalfor. Endinsa't en les vides i històries, que Imma Homs ens té preparades. Acompanya'ns en l'hora del conte, d'aquests primers dies d’intens fred.

Per primera vegada cal inscriure’s per a participar. Les places són limitades i adreçades a infants a partir dels 5 anys.
Arriba l'hora del conte, inscriu-te si vols participar Arriba l'hora del conte, inscriu-te si vols participar Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 19:20 Rating: 5