Setmana Bio per l’alimentació ecològica del 20 al 28 d'Octubre.

La Setmana Bio per l’alimentació ecològica que te lloc del 20 al 28 d’Octubre, és un esdeveniment en el que es celebraran tot un conjunt d’activitats per tot el territori català, amb l’objectiu comú de promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques entre la població.

El programa d’activitats inclou visites a operadors ecològics, activitats de caire comercial, promoció i divulgació, restauració i tallers gastronòmics i activitats a les escoles. Entra a la web http://setmanabio.cat/ i consulta les activitats que es duen a terme a la teva comarca.

Des de la Biblioteca Caterina Figueras donem suport a la iniciativa i hem preparat una selecció bibliogràfica dedicada a la producció i alimentació ecològica, així com a d’altres temes relacionats amb el consum ecològic i mediambientalment sostenible:

Setmana Bio per l’alimentació ecològica del 20 al 28 d'Octubre. Setmana Bio per l’alimentació ecològica del 20 al 28 d'Octubre. Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 17:30 Rating: 5