Vols que el teu fill/a aprengui l’idioma de Shakespeare? Des de la Biblioteca et podem ajudar a aconseguir-ho. A banda dels llibres, cursos, pel·lícules en versió original... que trobaràs dins del nostre espai dedicat als idiomes, ara t’oferim un nou recurs gratuït pel sol fet de ser usuari de les biblioteques.

Aquest nou recurs d’aprenentatge de la llengua anglesa és Koalatext. Trobaràs més 500 unitats de comprensió lectora, àudios, vídeos i flashcards que pot ajudar tant a mestres, pares com a infants a millorar el seu treball diari alhora d’ensenyar i aprendre anglès. Tots els continguts estan classificats per temes i nivells de dificultat.

Per accedir a aquests continguts digitals només cal disposar del carnet d’usuari d’una biblioteca del Sistema de Lectura Pública de Catalunya i identificar-se a la biblioteca digital eBiblioCat.

eBiblioCat és la biblioteca digital del Sistema de Lectura Pública de Catalunya que actualment ofereix més de 8.200 llibres electrònics, 90 revistes en format digital i més de 2.300 pel·lícules.

Esgotats de tenir sempre l’anglès com a assignatura pendent? La Biblioteca pot tenir el remei Esgotats de tenir sempre l’anglès com a assignatura pendent? La Biblioteca pot tenir el remei Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 16:07 Rating: 5