Primera hora del conte del curs, Tastaolletes, amb Rosa Fité

Les vacances comencen a formar part del record. S’inicia el curs escolar i la Biblioteca dóna les primeres passes en les activitats adreçades al públic infantil.

El 25 de setembre a les 17.30h us espera una hora del conte molt especial, adreçada a alumnes de cicle inicial, de 3 a 5 anys. Rosa Fité, ens narrarà un conte amb un osset com a protagonista, en Tastaolletes. Ell, la seva família i els companys de l’escola aprendran com és d’important menjar fruita. Una fada i una bruixa, també apareixeran en aquesta història que vol incidir en una alimentació saludable.

Un conte teatralitzat amb ninos de peluix que acabarà amb un regal per a tots els assistents.

L'activitat compta amb la col·laboració del Servei de Salut de la Diputació de Barcelona.

Primera hora del conte del curs, Tastaolletes, amb Rosa Fité Primera hora del conte del curs, Tastaolletes, amb Rosa Fité Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 12:50 Rating: 5