La Biblioteca escenari secret de Teatrets d'Osona

La Biblioteca va ser el centre escollit per Teatrets d’Osona, per a portar a terme el seu Escenari Secret. Una sorpresa cultural dirigida als seus espectadors més fidels, per agrair-los la confiança dipositada en la seva programació cultural, i per deixar constància, que sense ells, sense el públic, els teatrets no existirien. Un regal en forma de píndoles de microteatre i música.

Diferents espais de la Biblioteca van acollir les propostes Duel (dramatúrgia i direcció de Juanjo Marín, amb la interpretació de David Anguera i Jordi Font), La solitud de l’Ú (dramatúrgia de Sergi Belbel, direcció d’Israel Solà, interpretació d’Alejandro Bordanove i Concha Milla) i la música de Isabel Vinardell & Isabelle Laudenbach.

Us deixem amb el recull fotogràfic de l’escenari secret.

Teatrets d’Osona és una proposta escènica professional que prima la qualitat de les arts en viu i la proximitat, apropant als territoris la possibilitat de gaudir de la creació i la producció del nostre país.

Escenari secret és una proposta de l’ODA (Oficina de Difusió Artística), l’àrea de cultura de la Diputació de Barcelona.

La Biblioteca escenari secret de Teatrets d'Osona La Biblioteca escenari secret de Teatrets d'Osona Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 10:25 Rating: 5