Contes de pel·lícula, films amb orígens literaris

Durant tot el mes de juny podreu apropar-vos a l’exposició Contes de pel·lícula. Una mostra de llibres infantils que han estat adaptats cinematogràficament. Podreu recordar la vostra infantesa i apropar-la als vostres fills amb llibres com Mago de Oz, La historia interminable, endinsar-vos en clàssics com Matilda, Blancaneus o explorar la por amb Dràcula o Un monstruo viene a verme.

Fent clic a les portades, accedireu a la sinopsi de llibre. Recordeu que tots els documents són prestables, els podeu tenir a casa durant un mes, prorrogable.

Contes de pel·lícula, films amb orígens literaris Contes de pel·lícula, films amb orígens literaris Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 13:08 Rating: 5