Arriba una nova Setmana de la família

Del 14 al 19 de maig arriba una nova Setmana de la família, plena d'activitats gratuïtes per gaudir i compartir, entre pares, avis, nets, amics... Des de ioga per a nadons, a contes, música, una gimcana monstruosa, titelles, arqueologia, fotografia, robòtica, psicomotricitat, aquarel·les, bombolles...

Les activitats es duran a terme a diferents espais, des d'exteriors com el parc Roqueta, de les Feixetes i de la Canal, a la plaça Major i el pati del Balneari Creatiu, a espais interiors com la Ludoteca, la sala la Canal, Can Codina, l'Aula Oberta, El Camp de les Lloses i la Biblioteca.

Des de la Biblioteca ens sumem a aquesta tercera edició amb dues activitats, la Gimcana monstruosa, un joc de descoberta dins de la Biblioteca, que tindrà lloc el dimecres 16 de maig de 17.30h a 18.30h, adreçat a famílies amb infants a partir dels 8 anys, i l'espectacle de titelles Nens i nenes, nenes i nens, el 18 de maig a les 17.30h a càrrec de Marta Esmarats, adreçat a infants a partir dels 5 anys. Un conte que tracta de manera lúdica i no moralitzant el tema cultural de la igualtat de gènere. Veurem, construirem i posarem en dubte tòpics i clixés actuals sobre els nens i les nenes. "La Joana és una nena que havia de sortir nen i dir-se Joan, com l’avi. Juga a hoquei, pinta i li agrada vestir-se de fúcsia. Amb els seus amics s’inventen un munt de jocs on tots poden fer-ho tot, tant si són nens com si són nenes".

Arriba una nova Setmana de la família Arriba una nova Setmana de la família Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5