Els contes prenen vida amb Tresor a la vista

Ja fa tres mesos de l'inici d'una aventura en què els llibres cobren vida, Tresor a la vista.
D'aquesta inciativa que vol mostrar com els contes poden ser moltes coses menys avorrits, han sorgit aquests diorames. creats pels mateixos aventurers. A través dels contes tradicionals els petits artistes i els seus acompanyants han donat vida a un fragment del llibre i als seus personatges. A cada creació l'acompanya una frase escollida per ells mateixos. El seu treball el podeu veure a la Biblioteca fins a finals de gener.

Ara reprenem l'aventura. Després de viure històries que ens han fer plorar de riure, d'altres que ens han fet tremolar de por... ens tornem a endinsar als grans tresors que s'amaguen darrera d'uns petits objectes de paper.

Els contes prenen vida amb Tresor a la vista Els contes prenen vida amb Tresor a la vista Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 17:12 Rating: 5