Ens sumem al Dia Mundial de la Salut Mental

Avui, 10 d'octubre es celebra el Dia Mundial de la Salut Mental. Des de la Biblioteca ens sumem a aquesta commemoració amb una hora del conte el 26 d'octubre a les 18h i amb una mostra documental.

Diverses entitats a Osona participen en la organització d'actes entre els mesos d’octubre i novembre, amb l'objectiu de conscienciar la població sobre la salut mental i fer visible un col·lectiu que no gaudeix encara de les mateixes oportunitats en feina, formació, drets i reconeixement, que les persones que no conviuen amb trastorns mentals.

Enguany, el lema escollit és "Tu també hi tens molt a fer!", una crida per a que el conjunt de la societat s'involucri en tots els aspectes relacionats amb la salut mental: la prevenció, la sensibilització, la lluita contra l'estigma o ajudar a la reintegració a la comunitat, de les persones que compten amb un diagnòstic de salut mental.

Osonament, el Consorci Hospitalari de Vic (CHV), l’Associació de Familiars de Malalts Mentals d’Osona (AFMMO) i la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic - UCC) són les institucions promotores.

Programa d’actes a Osona per commemorar el Dia Mundial de la Salut Mental 2017

Ens sumem al Dia Mundial de la Salut Mental Ens sumem al Dia Mundial de la Salut Mental Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 6:30 Rating: 5