Fins al 2 de juny pots presentar les teves obres de novel·la, poesia i teatre, al certamen literari convocat per l'Ajuntament de Calldetenes.

A banda del  Premi de novel·la Armand Quintana, el Premi de poesia Jacint Verdaguer i el Premi de teatre Lluís Solà i Sala d'una dotació econòmica que va de 2.000€ a 3.000€, també pots participar al premi literari convocat per a estudiants dels països catalans: dotats amb 1.120 € repartits en sis categories per franges d’edat.

Cal presentar les obres o fer-les arribar per correu a les oficines de l’Ajuntament abans del 2 de juny,

L’adjudicació dels premis es farà durant la Festa Major de Calldetenes, en un acte que es celebrarà el dissabte 16 de setembre de 2017 a l’Auditori Teatre de Calldetenes.

T'agrada escriure? No perdis l'oportunitat de participar als 38è Premis Literaris de Calldetenes T'agrada escriure? No perdis l'oportunitat de participar als 38è Premis Literaris de Calldetenes Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5