Arriba de nou el jazz a Centelles

Aquest diumenge amb les actuacions de Víctor Nin i David Nuri (a les 12h) i Dani Pérez i David Mengual (19h), s'inicia el 5è Cicle de Duets de Jazz i Músiques improvisades de Centelles. Quatre diumenges de jazz amb artistes com Chicuelo o el poeta Joan Margarit.

Un Cicle que dóna les seves primeres passes l’any 2013 de la mà d’un grup de joves que volen apropar el jazz a la ciutadania de Centelles en un format íntim i proper al públic. Aposten pel duo perquè permet als intèrprets mostrar la seva basant més íntima, personal, creativa i arriscada. Un cicle que no oblida als jazzmens que viuen a la nostra comarca i voltants, a qui donen espais on mostrar la seva obra.

5è Cicle de Duets de Jazz i Músiques improvisades de Centelles

A la Biblioteca trobaràs

Jazz

Arriba de nou el jazz a Centelles Arriba de nou el jazz a Centelles Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5