Lliurament de diplomes de Lletra Menuda amb l'animador infantil Jaume Barri

I ja ha passat un altre any... El proper 24 de novembre esteu tots convidats a un nou lliurament dels diplomes de Lletra Menuda. A les 18h el vestíbul de la Sala La Canal serà testimoni d'una nova festa, dedicada d'una forma molt especial als infants que formen part d'aquest projecte i que al 2016 han complert els 3 anys.

No et perdis aquesta celebració, oberta a tothom, a petits i grans, que comptarà amb l'actuació de l'animador infantil Jaume Barri.

Des de la Biblioteca, la regidoria de Benestar Social i Sanitat, l'escola bressol Pa amb xocolata i el CAP Tona, us donem les gràcies per aquest temps compartit.

Lliurament de diplomes de Lletra Menuda amb l'animador infantil Jaume Barri Lliurament de diplomes de Lletra Menuda amb l'animador infantil Jaume Barri Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 20:09 Rating: 5