Roger Margarit tancarà el II Cicle musical de la Biblioteca

El 7 de juliol a les 20.30h Roger Margarit serà l'encarregat de posar fi als capvespres musicals de la Biblioteca.

Roger Margarit, format a l’escola Taller de Músics de Barcelona, ha fet del seu segon enregistrament, El Secret del bàrman, un disc catàrtic.  Breu i intens, amb els seus temes ens parla de la pèrdua, la soledat, la creació artística o la por de fer-se gran. Per a fer-ho, es serveix de les imatges inspirades en els quadres de la seva mare, morta prematurament, l’artista plàstica Pepa de Haro, i de curiosos personatges com ara la venedora de contes, l’home de negre, o l’amo del sidecar.

No perdis la oportunitat d'assistir a aquest viatge musical envoltat de pop, jazz i cançó d'autor. Un concert acústic amb Roger Margarit a la veu principal, piano elèctric, guitarra acústica, guitarra clàssica; Albert Doménech a la bateria jazz i veus i Jan Marsal al contrabaix i veus.

Us deixem amb el video, Ves per on, del seu disc, El Secret del bàrman.

Roger Margarit tancarà el II Cicle musical de la Biblioteca Roger Margarit tancarà el II Cicle musical de la Biblioteca Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5

1. GRÀCIES per l´acollida que ens doneu, al públic.
    I per aquest II Cicle musical de la Boblioteca.
    Gran encerts 3 de 3. Excel.lent tria. A reveure!

ResponElimina
  2. Gràcies per assistir i gaudir de la música. T'esperem en el III Cicle. A reveure!

ResponElimina