Uruguai en imatges, la celebració del Dia Mundial de la diversitat

Volem compartir el recull d'imatges d'una trobada molt especial. El passat 20 de maig ens vam reunir a la Biblioteca per a celebrar el Dia Mundial de la Diversitat Cultural. Angela Massa oriünda d'Uruguai i resident a Tona ens va apropar al seu país, explicant-nos la seva història, paisatge, política, cultura. L'assistència a l'acte d'altres uruguaians, va enriquir un col·loqui que es va culminar amb una degustació de productes, elaborats per alguns dels assistents. Us convidem a veure les imatges, un intent de resumir una preciosa vetllada.

Uruguai en imatges, la celebració del Dia Mundial de la diversitat Uruguai en imatges, la celebració del Dia Mundial de la diversitat Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5