16 òperes mestres amb Bernat Dedéu i les biblioteques

El proper 10 de maig hi ha una nova cita amb el cicle 16 òperes BIB, organitzades pel Servei de Biblioteques de la Generalitat amb la col·laboració de la Biblioteca de Catalunya. Aquesta sessió està dedicada a l'òpera Fidelio de L.V.Beethoven. L'entrada és lliure però l'aforament és limitat. Les sessions tenen lloc cada dues setmanes a la Sala de la Caritat de la Biblioteca de Catalunya, de 18:00 a 20:00h.

Aquells que no podeu assistir, podeu gaudir d'un resum d'aquestes conferències, conduïdes pel filòsof i escriptor, Bernat Dedéu.

Sessions realitzades (veure en línea)

A la Biblioteca trobaràs

Òpera

16 òperes mestres amb Bernat Dedéu i les biblioteques 16 òperes mestres amb Bernat Dedéu i les biblioteques Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5