Les revistes en català s'incorporen al servei digital de les biblioteques

El sistema de préstec gratuït de llibres digitals eBiblio Catalunya, amb més de 2.000 referències, ha incorporat al seu catàleg 27 revistes publicades en català (APPEC). El portal eBiblio, gestionat pel  Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona, permet a través de la categoria de “Revistes en català” fer una cerca per publicació o per paraula clau. Cada usuari pot descarregar-se gratuïtament els exemplars i disposa de 30 dies per llegir-los.

De moment podeu gaudir de les revistes: 440 Clàssica, Agrocultura, Alberes, Bonart, Cadí-Pedraforca, Canvi de Mentalitat, Catalunya Cristiana, Cuina, Descobrir, El Temps, Enderrock, Estris, Experiències, Garrotxes, Gavarres, Girones, Guix, Guix d’Infantil, L’Avenç, Món Empresarial, Sàpiens, Serra d’Or, Súpers, Time Out Barcelona, Vèrtex, Viure en família i Zirkòlika.

Les revistes en català s'incorporen al servei digital de les biblioteques Les revistes en català s'incorporen al servei digital de les biblioteques Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5