La Fàbrica de Somnis neix al maig del 2011 com una associació vigatana sense ànim de lucre, dedicada a la pràctica de l'activitat física no competitiva, artística i creativa. Ofereix als seus socis la possibilitat de practicar escalada, acrobàcies amb trapezis, corda fluixa, teles, i trobades o cursos setmanals on fer teatre, dansa, claqué, ioga, clown, acordió, cajón, acroioga, malabars, etc. Les quotes mensuals es destinen únicament al manteniment i la millora de l'espai compartit.

Actualment l'Ajuntament de Vic ha cedit un espai a la Fàbrica de Somnis amb unes millors condicions d’habitabilitat, però per a portar a terme l'acondicionament han iniciat una campanya de micromecenatge, on cada persona és lliure de poder donar l'import que cregui convenient, rebent a canvi una contraprestació. A banda d'aquesta campanya, portaran a terme activitats, actuacions i representacions. Des de la Biblioteca desitgem molta vida a projectes com aquests.

Dóna el teu suport a La Fàbrica de somnis, espai d'activitat física no competitiva, artística i creativa Dóna el teu suport a La Fàbrica de somnis, espai d'activitat física no competitiva, artística i creativa Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5