Petits arquitectes, a construir amb Legos

La Delegació d’Osona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya obre les seves portes als infants, per acostar-los l'arquitectura.  Els dies 23, 24, 30 i 31 de desembre de les 10 a les 13h. els més petits podran realitzar construiccions amb peces Lego, comptant amb el suport de monitors. A través del joc podran descobrir diferents aspectes de l'arquitectura.

Aquest any s'arriba a la 10a edició de Petits arquitectes i per commemorar-ho, tots els participants formaran part d'un sorteig patrocinat per Joguines Gargamel. La Delegació d'Osona del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya està situada a la Plaça Bisbe Oliba, 2 de Vic. Preu: 2€/h.

Des de la Biblioteca també aproparem l'arquitectura als més petis amb una exposició que contempla l'art de projectar edificis i d'altres estructures físiques.

A la Biblioteca trobaràs

Arquitectura. Altea, 1993
Què hi ha a dins?: construccions fascinants arreu del món / Giles Laroche. Joventut, 2010
Nacimiento de un castillo medieval: en el siglo XIII / David Macaulay. Timun Mas, 1975