Hora del conte en motiu del Dia Mundial de la Salut Mental

Idènticament diferents és un viatge a través de contes i cançons, que ens ajudarà a comprendre el trastorn per dèficit d’atenció i la hiperactivitat. Us convidem a participar a la primera Hora del Conte d’aquest curs que realitzarà Caro Von Arend, emmarcada dins dels actes del Dia Mundial de la Salut Mental. Idènticament diferents tindrà lloc el dijous 8 de octubre a les 18h, a la Biblioteca. Un acte adreçat a infants a partir dels 4 anys.

El 10 d'octubre se celebrarà el Dia Mundial de la Salut Mental (DMSM). A la comarca d'Osona aquesta efemèride va acompanyada d'activitats durant tot el mes d'octubre, amb l'objectiu d'informar, generar consciència social i reduir l'estigma que limita els drets i les possibilitats reals de recuperació de les persones afectades.

Segons l'OMS:
- Una de cada quatre persones desenvoluparà un trastorn mental al llarg de la seva vida.
- Un 28% de la població no entrevistaria per una feina a una persona amb un trastorn mental.
- Un 18% de la població considera que les persones amb malaltia mental són perilloses.

La comissió organitzadora dels actes del DMSM a Osona està formada per la Fundació Centre MèdicPsicopedagògic d'Osona (FCMPPO), l'Associació de Familiars de Malalts Mentalsd'Osona (AFMMO), el Consorci Hospitalari de Vic (CHV) i la Universitat de Vic (UVic). Però cada any compta, entre altres entitats, amb la col·laboració de la Biblioteca Caterina Figueras de Tona.
Hora del conte en motiu del Dia Mundial de la Salut Mental Hora del conte en motiu del Dia Mundial de la Salut Mental Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5