Ens deixa el mestre de la novel·la negra, Henning Mankell

Un libro no puede cambiar el mundo, pero el mundo no se puede cambiar sin cultura.
--

Un càncer ha posat fi a la vida d'un dels grans escriptors de la novel·la negra contemporània, Henning Mankell. A la Biblioteca disposarem ben aviat del seu darrer llibre Arenes movedisses, on a través dels seus records, recull la seva lluita contra el càncer i aborda molts altres aspectes, com les seves estades a Àfrica, i reflexions sobre la desigualtat, el medi ambient o la capacitat d'elecció de les persones.

Henning Mankell (Estocolm, 1948) és conegut per la seva sèrie de novel·les policíaques protagonitzades per Kurt Wallander, traduïdes a trenta-set idiomes, aclamades pel públic, mereixedores de nombrosos guardons i adaptades al cinema i la televisió.

Henning Mankell (El País)
Entrevista a Henning Mankell (ABC). Moriré de esta enfermedad

A la Biblioteca trobaràs

Henning Mankell