Descobreix la paraula màgica del Club Super3 a la Biblioteca

En motiu de l’Any de les biblioteques, el Súper3 i les biblioteques de Catalunya et conviden a ajudar al Desmond, el nòvio fantasma de la Lila, ha trobar una paraula màgica, que serà clau per a la història de la Festa dels Súpers d’enguany.

Només heu deu buscar entre els llibres infantils de la Biblioteca la paraula màgica. Fins al 4 d'octubre teniu temps. Quan la trobeu, podeu entrar a la web super3.cat per explicar i compartir amb d’altres súpers on i com l’heu trobada, tot i que poden participar tant els socis, com els no socis del Super3.

Els afortunats que trobeu la paraula en un full daurat podreu assistir a la Festa dels Súpers i conèixer els personatges de la família del Super3 al backstage de l’escenari de l’Estadi Olímpic de Montjuïc.

Super3. Tothom a la Biblioteca.

Descobreix la paraula màgica del Club Super3 a la Biblioteca Descobreix la paraula màgica del Club Super3 a la Biblioteca Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5