Les primeres passes de la Fundació José Antonio Labordeta

La ciutat del vent, Saragossa, ja compta amb la Fundació José Antonio Labordeta, un espai situat al centre de la ciutat, concebut per vetllar pel llegat del cantautor, professor, escriptor i polític. Un edifici que acull fotografies, objectes com el seu despatx, la màquina d'escriure, la seva guitarra, les cançons, cartes de Goytisolo, Cela, Pablo Serrano, Celaya, Delibes... El seu paper en l'escó com a diputat de la Chunta, temps d'intervencions memorables al Congrés, així com els premis rebuts —l'últim, el doctorat honoris causa de la Universitat de Saragossa—, la Medalla d'Or de les Belles arts o La Gran Creu d'Alfonso X El Sabio. Un llegat que dóna les seves primeres passes i al que desitgem un llarg camí. Un lloc per a la recerca, la visita, la memòria i l'emoció.

A la Biblioteca trobaràs

Con la voz a cuestas / José Antonio Labordeta. Aragón LCD Prames, 2001

Les primeres passes de la Fundació José Antonio Labordeta Les primeres passes de la Fundació José Antonio Labordeta Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5