L'adéu a la periodista i assagista Margarite Rivière

Fue grande. Y aunque hoy la lloremos, sigue viva. Si no lo creen, léanla.
--

El diumenge moria la periodista i escriptora barcelonina Margarite Rivière,  autora de més d'una trentena de llibres i de nombrosos articles d'opinió i entrevistes a diaris com El País, El Periódico de Catalunya, El Mundo, etc. Va formar part de les redaccions del periodisme de Barcelona durant la Transició,  va ser delegada de l'agència EFE a Catalunya, impulsora del seu servei en català, i fundadora i membre de la Fundació Periodisme Plural.

La Biblioteca us convida a aproximar-vos a Margarite Rivière llegint l'article de Xavier Vidal-Folch, que conclou amb les paraules amb les que hem iniciat aquesta breu notícia: Fue grande. Y aunque hoy la lloremos, sigue viva. Si no lo creen, léanla.
--

Articles escrits per Margarite Rivière al diari El País.

L'adéu a la periodista i assagista Margarite Rivière L'adéu a la periodista i assagista Margarite Rivière Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5