només hi ha dos tipus de música …  la que t'agrada i la que no t'agrada.
--

Ahir va morir el periodista musical, Jordi Tardà. Una referència per a molts de nosaltres. Un home amb un coneixement enciclopèdic del rock,  que transmetia a través del seu programa radiofònic a Catalunya Ràdio, Tarda Tardà. Un espai que va començar a emetre’s el 16 de juliol de 1985 i que aquest any hauria complert 30 anys. Jordi Tardà va ser un dels grans promotors musicals a Catalunya, es va encarregar d'organitzar la Fira del Disc del Col·leccionista i va fer possible que Barcelona comptés amb un Museu del Rock, avui ja inexistent. Per desgràcia no l'ha sobreviscut.

Des de la Biblioteca el volem recordar a través de la música i d'aquelles petites coses que l'embogien i que pots trobar entre els nostres prestatges, com Tintin, Els Germans Marx, Arthur Conand Doyle, Georges Simenon o Fred Vargas.

Gràcies, Jordi Tardà, per portar el rock a les venes, per viure per la teva gran passió i saber transmetre-la. Sempre amb nosaltres.

La nostra vida tampoc tindria sentit sense la música, Jordi Tardà sempre amb nosaltres La nostra vida tampoc tindria sentit sense la música, Jordi Tardà sempre amb nosaltres Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5