Pocs dies per a l'inici del Black Music Festival de Girona

El 27 de febrer dóna el tret de sortida la 14a edició del Black Music Festival que compta en la seva programació amb 40 concerts i nou activitats paral·leles que s'allargaran fins al 21 de març. Organitzat per RGB les actuacions es desenvoluparan en diferents escenaris del gironès, Salt, Girona, Bescanó i Fornells de la Selva. Entre les propostes programades destaquen la visita d'Eli Paperboy Reed, del que trobaràs a la Biblioteca els enregistraments, Come and get it! (Capitol), Time and place (Double Black), del camerunès Richard Bona del que disposem, Munia the tale i Toto Bona Lokua (Universal Music France), Reverence i Scenes from my life (Sony), Maceo Parker i dels catalans The Gramophone Allstars, que presentaran el seu darrer disc Jazzmaica, que ja està disponible la Biblioteca.

Pocs dies per a l'inici del Black Music Festival de Girona Pocs dies per a l'inici del Black Music Festival de Girona Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 10:04 Rating: 5