La il·lustradora Dàlia Adillon a La Farinera - Centre d'Arts Visuals de Vic

El proper dijous 29 de gener a les 17.30h, la il·lustradora Dàlia Adillon presentarà i explicarà el conte El vestit nou de l’emperador, adaptació del clàssic de Hans Christian Andersen, a La Farinera - Centre d'Arts Visuals de Vic. Després de la presentació es realitzarà el taller Il·lustra el vestit nou de l’emperador, una activitat dirigida a nens i nenes a partir de 4 anys. L’exposició de les il·lustracions es podrà veure fins el dijous 12 de febrer de 2015.

Sobre Dàlia Adillón

Dàlia Adillón es va llicenciar en Belles arts a la Universitat de Barcelona i va obtenir el Certificat d'Aptituds Pedagògiques en Educació Visual i Plàstica a la mateixa universitat. Posteriorment, s'especialitza en il·lustració a l'Escola Massana de Barcelona. Continua els seus estudis becada a l'escola ISIA Urbino (Itàlia). Actualment treballa d'il·lustradora.

Entre els reconeixments obtinguts destaquen:

2014 Seleccionada al V Catàleg Iberoamericà d'Il·lustració per “Amor Impossible”.
2014 Esment del VII Premi Internacional Compostela d'Àlbum Il·lustrat per “Antoni Gaudí”.
2014 Guanyadora de l'II Premi Apila Primera Impressió per “El nou vestit de l'emperador”, una adaptació del conte clàssic d'H.C. Andersen.

A la Biblioteca trobaràs

El Nuevo traje del emperador / H.C. Andersen; ilustraciones: Dàlia Adillon. Apila, 2014

La il·lustradora Dàlia Adillon a La Farinera - Centre d'Arts Visuals de Vic La il·lustradora Dàlia Adillon a La Farinera - Centre d'Arts Visuals de Vic Reviewed by Biblioteca Caterina Figueras on 7:00 Rating: 5